.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به مازندران

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر ایران در میان اعضای فدراسیون جهانی صلیب سرخ جزء پنج کشور برتر قرار گرفت.

به گزارش شمال نيوز به نقل از  مهر، سید احمد موسوی، شامگاه یکشنبه در جمع مدیران امداد و نجات مازندران در ساری افزود: هم اکنون 186 کشور دنیا در فدراسیون صلیب سرخ جهانی عضویت دارند که جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این افتخار، جزء 20 کشوری است که در سیاست های کلی و برنامه ریزی های این نهاد بین المللی حق اظهار نظر دارد.

به گفته وی با حمایت دولت و پشتیبانی خوب مردم، جمعیت هلال احمر کشور به عنوان یک نهاد مقتدر نه تنها جوابگوی حوادث غیرمترقبه داخلی است بلکه در سطح منطقه و جهانی نیز نقش کلیدی و قابل قبولی را از خود برجای گذاشته است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان را یکی از بزرگترین سازمانهای داوطلب امدادگر در فدراسیون صلیب سرخ جهانی دانست و بیان داشت: این سازمان در کشورمان بیش از دو میلیون نفر امدادگر داوطلب دارد که بیش از یک میلیون و 560 هزار نفر از آنان داوطلبان جوان هستند.

موسوی از برگزاری انتخابات سراسری هلال احمر در سوم خرداد ماه امسال خبر داد و حضور همه داوطلبان را در مدیریت هلال احمر تعیین کننده و مهم خواند.

وی ادامه داد: داوطلبان در شهرستانها با تشکیل هیئت مدیره افرادی را برای مجمع استانی معرفی می کنند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: مجمع استان نیز که از شعبات مختلف شهرستانها تشکیل می شود در نهایت چهار نماینده منتخب از هر استان را برای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر کاندیدا خواهند کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: سیاستهای کلی جمعیت هلال احمر، استراتژی، بودجه و اهداف راهبردی هلال احمر در پی انتخابات آتی در این سازمان رقم خواهد خورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.